Back home

Da var årets ferie over for denne gang! Hvert fall nesten. På mandag begynner jeg å jobbe litt før skolestart, og det skal faktisk bli litt godt. Jeg er tilbake i en av mine favoritt sommerjobber – nemlig varetaxien! Jeg fikk tilbud om å kjøre to uker i sommer, og det kunne jeg ikke si nei til.

I går reiste jeg nordover igjen, med fly denne gangen. Jeg var den første av tre som reiste nordover med fly, lillebror kjørte nordover med den nye bilen sin og kom litt før meg hjem. Daniel kom i dag formiddag, og Benedicte kom i kveld.

Det gikk mer en knirkefritt å reise nordover i går. Jeg må bare nevne at det er første gang jeg fløy til Kirkenes (av alle plasser) fra Oslo, så det var litt rart. Det fløy og landet på tiden. Det som sjokkerte meg derimot med denne reisen var at flyet til Tromsø lettet fem minutter før tiden, og landet en halv time før tiden! Jeg hadde plutselig fryktelig god tid på flyplassen i Tromsø, til at jeg trodde jeg kom til å ha dårlig tid. Det stopper ikke der altså, for flyet mitt til Lakselv lettet faktisk fra Tromsø 15 minutter før tiden!

Det var utrolig godt å komme hjem igjen, se dyrene og gjengen min igjen.❤️ Nå venter en litt spennende tid!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg