Nydelig mandag

God mandag alle! Her på Sørlandet er det nydelig vær og fin temperatur. Jeg og Daniel har gjort litt småting gjennom hele dagen, som å handle inn for uken, han har klipt seg (+ at jeg har klipt han litt😂) og vi har vært en koselig tur i byen. Det ble en liten cafétur, før vi gikk litt langs sjøen i solen. Det var ikke så varmt som det så ut, men det var forfriskende.

Jeg har kun skole tre av fem dager, og forhåpentligvis så holder det været som er meldt seg. Det skal visst ikke regne en eneste dag denne uken, og jeg håper virkelig at det stemmer – veldig lei regn.
Jeg begynner helt ærlig å bli litt lei av å ha så mye fri som jeg har nå, for jeg har egentlig ingenting å fylle dagene mine med, det er så mye lettere hjemme..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg