Nytt emne!

I går kom vi hjem fra Stavanger turen våres, og det var en utrolig koselig helg. Jeg hadde egentlig bare forberedt meg på én natt, men før vi dro fortalte Daniel meg at vi skulle tilbringe to netter i Stavanger. Jeg ble jo ufattelig glad, og det var utrolig deilig å bare slappe helt av. Vi brukte store deler av søndagen i sengen, men vi var ute en liten tur for å nyte det fine været. Vi gikk litt rundt i byen, mens solen skinte. Det var utrolig koselig, selv om det var litt kjølig. I går gikk vi en tur på kjøpesenteret før vi startet hjem, og før vi kjørte fant vi faktisk et juletre! Ikke et ekte juletre dessverre.. men siden vi ikke skal tilbringe julen i Kristiansand, trengte vi ikke et ekte juletre. Vi bestemte oss for at vi setter opp juletreet i begynnelsen av desember, så kan vi faktisk ha litt jul i leiligheten også før vi reiser. 

 I dag begynte vi for fullt med det nye emnet vi skal holde på med fram til juleferien. Nå har vi nettopp begynt med medievitenskap. Innholdet ligger i navnet, og det har med medie forskning å gjøre. Det oppsummerer det egentlig veldig mye. Den første timen ga meg virkelig et lite sjokk. Det ga meg innblikk i hva vi egentlig skal holde på med, og per nå syntes jeg det er sykt vanskelig! Jeg visste ikke helt hva jeg skulle forvente når jeg så dette på planen vår dette semesteret, men jeg tenkte meg at dette kunne være et vanskelig emne. Om dette stemmer, finner jeg vel ut av etter hvert. 

Nå har vi nettopp vært å trent, skal se litt på serie og snart få i oss litt middag. Det er jo ikke lenge til Daniel begynner å bli trøtt, så vi må få i han middag før han sovner. Det er ikke bare bare å gå nattevakter to uker i strekk, så det er litt vanskelig for han å både snu døgnet og ikke bli trøtt på kvelden nå som han er hjemme igjen. 

Håper alle har en utrolig fin tirsdag!♥


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg