Date med luksus

I går reiste vi hjem fra Sandefjord etter en herlig helg med mye kos. Vi reiste litt tidlig, så vi rakk kinoen som sto på planen for søndagen, og det er jeg veldig glad for at vi gjorde. Da vi kom hjem var det litt av et syn som møtte oss, for det meste hjemme var snødd ned. Bilen min som sto på parkeringsplassen vår hadde snødd inne, så da var det jo selvfølgelig bare å grave den fram. 

Filmen vi skulle se var jo selvfølgelig den nye Fifty Shades filmen som kom fredag på kino – Fifty Shades Freed. Vi bestilte billetter til den allerede i slutten av januar, for å sikre oss plasser og da bestemte vi seter også. Det som var litt kult, var at de setene vi bestilte visste vi ikke hvordan var – for vi har kun vært på kino i Kristiansand én gang tidligere, og det var i en annen sal. Så når vi kom til kinoen, fikk kjøpt litt snacks og kom oss inn fikk vi sjokk når vi fant ut hvor vi skulle sitte. Vi hadde tydeligvis bestilt “en privat plass”, øverst i salen med god utsikt mot lerrete og utrolig gode seter. Det er vanskelig å beskrive, men bilde taler sitt. 

Det var helt rått, fordi vi visste ikke at det var dette vi kom til når vi bestilte to seter som sto for seg selv. Jeg tenkte det verste når vi bestilte disse plassene, men så kom vi til dette her. Hah, det var litt gøy da! 

Filmen syntes jeg var utrolig bra, og kunne gjerne sett den igjen og igjen. Jeg digger Ana, spesielt i denne filmen, da hun viser hvor modig hun egentlig er. Hun sier ifra når det er noe og sier det slik det er. Også liker jeg at de har valgt hun som ikke har den “perfekte” kroppen fra dagens samfunn, hun har naturlige bryster og ikke type bryster alle tydeligvis ønsker seg nå til dags (bortsett fra meg). 
Alt i alt digget jeg filmen, og kommer til å se den igjen engang – kanskje ikke på kino, men når den kommer ut på nettet, dvder osv. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg