Én time med hus og barn

I dag har vært en veldig koselig dag. Jeg og Daniel har passet lillesøsteren hans, samtidig som vi passer lille Fibi som er faren hans sin hund. Vi bor da i huset deres og bruker alt de har. I et øyeblikk der føltes som om det var livet til en liten familie. Med hund og barn, to biler og et digert hus. Vi var først litt inne før vi tok Fibi med på en liten tur. Vi ble værende litt ute å leke før det ble lagd popcorn. Det er bra lenge siden jeg har spist popcorn, så det var virkelig godt!

Det skal bli koselig å få alt dette etter hvert, men jeg kjenner at jeg nyter tilværelsen med bare meg og kjæresten + en liten fugl å ta hånd om. Det holder i massevis i tillegg til alt vi holder på med. Ikke minst fordi vi er så unge og vil ha et liv før alt dette med barn. Som de sier; det er god prevensjon å låne unger inni mellom😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg