Nydelig sommervær

God morgen!

Det gikk virkelig rett fra vinter til sommer på null komma niks. I forrige uke (eller uka før det?) var det enda flere meter med snø flere steder, men i går dro jeg, Daniel, mamma og Hjalmar sittet langs sjøkanten og grillet i strålende sol, vindstille og opp mot 20 varmegrader. Det var virkelig vært en herlig dag, og jeg gikk faktisk i shorts nesten hele dagen. I dag er det ikke noe dårligere vær.

1.juni er en jubileumsdag for meg og Daniel. I år er det fem år siden vi offisielt ble et par. Tiden har gått så utrolig fort, og på disse fem årene har vi rukket å gjøre sykt mye sammen. Jeg trodde heller aldri at fem år senere skulle vi sitte med hus, hund, tre biler og to scootere. Jeg kjenner meg fortsatt like (om ikke mer) forelsket som jeg var den gang for fem år siden.

I dag har jeg mye på planen, så det er bare å starte dagen for fullt. Ha en fortsatt fin tirsdag!

Ludo langs sjøkanten er virkelig ikke galt på en så bra dag som det var 1. juni
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg