Jeg har solgt min første snøscooter

For rundt ett år siden kjøpte jeg min aller første scooter, på egen hånd, med egne penger. Selvfølgelig med litt hjelp fra foreldrene mine i prosessen. Nå er situasjonen en annen, jeg har solgt en scooter for første gang! Scooteren jeg fikk av pappa i konfirmasjonsgave har nå fått et nytt hjem. 

Det er liksom et skritt i riktig retning, nå har jeg gjort dette også. Det er virkelig livet med å bli voksen, og det gir en følelse at man faktisk er blitt eldre. Det er litt rart, egentlig. Nå er også det ute av verden, en tanke mindre å tenke på. Kjøperen virkelig hvertfall veldig fornøyd, så da er jeg fornøyd. 

Ellers har denne dagen vært helt grei, gleder meg virkelig til denne uken er over; for jeg begynner å bli veldig skolelei. Påskeferie, bare kom! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg