God tur vennen!

I dag reiste kjæresten ut på jobb igjen.  Selv om han denne gangen bare skal være én uke borte, så blir jeg like trist hver gang. For de eneste gangene vi faktisk er borte fra hverandre, er når han er på jobb; og slik har det vært siden vi ble ilag. Det har aldri vært et alternativ å sove hver for oss. Så da blir det litt ekstra tøft de ukene vi faktisk må sove hver for oss. Det er heldigvis ikke så veldig lenge til han er tilbake og da er det påskeferie!♥

Sånn helt egentlig er det på en måte “bra” at han drar akkurat denne uken, for jeg har så mye på skolen at jeg virkelig trenger all konsentrasjonen jeg kan få. Jeg hadde selvfølgelig hatt back-up planer om han faktisk hadde vært hjemme denne uken, men nå får jeg virkelig konsentrert meg og gjort alt jeg skal før ferien og da kommer han hjem! Er vel egentlig bare å se det positive i alt, eller? Jeg prøver ut noe nytt. 

For de som ikke vet; Daniel jobber offshore ute i Nordsjøen som roughneck (boredekksarbeider). Han har en turnus som tilsier at han er ute på jobb to uker, og hjemme/fri fire uker. 

God tur vennen!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg