Derfor er det godt å starte seint på skolen

To dager i uken starter jeg litt seinere enn vanlig, på mandager starter jeg kvart på tolv og på onsdager starter jeg kvart på ti. Det er disse dagene humøret mitt er best på morgenen. Det som er godt med å starte litt seinere på dagen er at jeg får mye bedre tid på morgenen. Jeg sover ikke så veldig mye lengre, men jeg får utrolig god tid til å spise frokost, stelle meg og forberede meg på dagen. 

Med god tid på morgenen får jeg også en utrolig god start på dagen, og jeg får et mye lettere sinn. For min del kunne skolen bare startet en halv time senere så hadde det hjulpet masse på min hverdag! I dag var en slik dag, det var ufattelig deilig å kunne sto opp, ikke stresse seg ut av sengen og gjøre alt i et rolig tempo. Herlig! Selvfølgelig kan man stå opp tidligere, men jeg syntes selv jeg står opp tidlig nok, haha! 

#Søvn #Skole #Sove 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg