Personlig almanakk

Etter at jeg kjøpte min aller første personlige almanakk i 2015 ble jeg hekta. Det å kunne designe sin egen almanakk med mye kult inni er utrolig gøy, syntes hvertfall jeg! Jeg har allerede designet neste års almanakk, så får vi se om den faller i smak når den skal bestilles. Jeg er sikker på at hvis jeg hadde hatt penger nok, og bruk for det, så hadde jeg sikkert hatt hundrevis av slike bøker. 

Jeg er avhengig av disse bøkene, fordi jeg liker å ha alle planene mine på én plass, samt å skrive ned alt jeg gjør. For det er så mange ganger jeg har hatt bruk for å gå tilbake i “arkivet”. I almanakken er det også veldig mye plass til å skrive, så jeg får jo plass til alt og er veldig fornøyd med min personlige almanakk. Vil du også ha en? Da kan du designe din helt egen på deres nettside → personligalmanakk.no

Inneholder reklamelink.

#Personligalmanakk #Kontroll 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg