Bil på verksted og kjæreste tur!

Aah, fridag! Det er helt herlig å ha så mange fridager i mai. På denne dag har jeg og Daniel tatt turen til Tromsø, for bilen min må på verksted i morgen. Heldigvis ikke noe alvorlig, bare tilbakekalling på airbagene på førersiden som må skiftes ut – det er jo greit det blir i orden. 

Dessuten har jeg en så fantastisk kjærest som har booket hotellrom til oss til i morgen. Altså, har jeg ikke bare verdens beste kjærest? Vi ankom Tromsø i fire tiden, og vi har for første gang på veldig lenge kjørt Norge nedover. Det var utrolig koselig, turister på tur i eget land. Vi har utrolig fin utsikt fra hotellet, rett ut mot havnen, og vi bor i øverste etasje – sykt fint. Vi har også spist utrolig fin mat på hotellet, det var utrolig godt, skikkelig date. 

Jeg trengte virkelig å komme meg bort fra den lille bygden vår nå og skolen, det er fullstendig rot i hodet mitt om hva som egentlig skjer. Det har vært så mye kaos på skolen om når man har timer, og hvilke fag det er når. Samtidig som jeg virkelig trenger virkelig å slappe av for at hodet mitt skal klare å fungere til den kommende uken – eksamensuken. Jeg trenger å være uthvilt for å klare å tenke alt som skal tenkes på eksamen, jeg har to vanskelige eksamener kommende og da må jeg være klar i hodet – ikke sliten. Men skal vel klare det som alt annet. 


 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg