Tar det som en ferie

Det er ikke så veldig lenge siden vi kom nordfra og har bare vært i Sandefjord noen dager. Jeg tar hele oppholdet som en ferie, og ikke noe permanent. Det har ikke helt gått opp for meg at vi kanskje blir værende her nede i et par år. Det er heller ikke lenge til jeg får vite hva fremtiden bringer, og hvordan jeg skal leve livet fra nå av. Alt bærer på den ene svaret jeg venter på – har jeg fått skoleplass eller ikke?

Disse dagene har vært veldig gøy, vi har både bowlet, shoppet litt, matet fugler og kjørt litt rundt omkring. Det har vært og er som en ferie. Dagene framover skal vi ta som de kommer, har ikke så veldig mange planer – men vi har noen ideer som skal iverksettes senere denne sommeren eller når vi føler for det. Vi lever veldig spontant og fastsetter nesten ingen datoer.

Jeg har dårlige ideer for tiden til kule innlegg, så kom gjerne med ideer og forslag som kan settes ut i liv. Jeg har for tiden ikke kamera ettersom jeg glemte den med flyttelasset, så det vil dessverre bare bli mobilbilder en stund fremover. Nå skal jeg slappe av videre i solen, så får dere ha en fin dag videre!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg