Kaos her, og kaos der

Halloen fra Kristiansand! For en dag det har vært i dag. Vi startet fra Sandefjord i 12 tiden, og var fremme i Kristiansand rundt klokken var 15. Hele dagen har gått i bil, løpe rundt på Ikea, samt ut av bilen og inn i leiligheten. Vi kjøpte inn det meste vi kom på at vi trengte, som vi så med engang manglet, før vi begynte å rydde alt på plass. La meg si det enkelt – hele leiligheten var en stor bombe og alt var bare kaos når vi begynte. For noen uker tilbake var vi her bare for å lempe av flyttelasset, så det var jo litt kaos fra da. Men etter hvert utover kvelden nå, så er det meste begynt å falle på plass. Jeg er veldig sliten, og gleder meg som en liten unge til å legge meg i den deilige sengen som står å venter på meg. Altså, den ser helt himmelsk ut der den står på rommet og skriker etter meg. 

Det er helt fantastisk å få noe eget, der bare vi bestemmer hva vi liker best og slik blir det. Jeg har valgt et utrolig fint nattbord på Ikea, som er rett og slett nydelig. Jeg elsker det! Daniel har stått på som en helt her for å få opp de møblene vi har kjøpt inn – og han vil jo ikke gi seg heller nå! Han er jo den typen som ikke gir seg før alt er gjort, så av og til må jeg faktisk stoppe han så han får spist eller sovet. Jeg ga han lov til å begynne på tv-bordet nå, men så snart jeg er ferdig med bloggingen lar vi resten være til i morgen. 
Det var deilig å se når det faktisk gikk fremover her, for det var veldig tydelig når gulvet kom til synet igjen. Men nå gjesper jeg faktisk så mye at det er på tide å ta kveld. Håper alle får en super helg! Jeg skal bruke helgen til å få på plass ting i leiligheten og bli litt bedre kjent med byen vi nå bor i.♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg