Praksisen går mot slutten

Det er fjerde dagen med praksis, kun én dag igjen. Denne praksisen har virkelig vært hard, for jeg har vært syk under hele (er enda syk) og det har virkelig ikke vært lett med så mye som må gjøres. Jeg håper virkelig at jeg er frisk på neste praksis, for det er virkelig ikke noe gøy å måtte sitte i flere timer med hodepine og jobbe foran en skjerm. Den eneste grunnen til at jeg valgte å gå på skolen hver dag, og ikke ligge hjemme var for at jeg følte meg måtte få med meg denne praksisen. Det er første gang man får testet det å være journalist, og jeg ville ikke gå glipp av det. Jeg har derfor presset meg gjennom dette, og jeg føler jeg ikke har tid til å være syk. Til tross for hodepinen og forkjølelsen har det vært gøy å få ferdig mange av produktene vi har laget, selv om prosessen har vært litt utfordrende.  

Nå sitter vi å ser på tv2 hjelper deg og mat kontrollen. Jeg er sluttet å bli overrasket, faktisk. Det finnes så mange produkter som lyver der ute, så når det står på pakken eller det sies i reklamen “et sunnere alternativ” eller ting som lover å gjøre ditt eller datt. Jeg kjøper det ikke, jeg tror ikke på det. Så når jeg skal kjøpe noe mat, så kjøper jeg det jeg vet er godt og vet jeg ikke det, så går jeg for det billigste. Det er så mye som er bedre og billigere – dyrt er ikke alltid bra, hah. Men nå er det kanskje på tide å finne sengen, for jeg har faktisk en skoledag i morgen også.♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg