Nydelig kveldstur


I går bestemte jeg og Daniel for å kjøre litt rundt i byen. Jeg bestemte meg for å ta på meg de skoene jeg ikke hadde brukt på veldig lenge, for vi skulle jo tross alt bare sitte i bilen og jeg tok på meg høye hæler. For planen var absolutt ikke å gå en tur i fjellet akkurat! 

Men det skjedde.. Etter å kjørt litt rundt i byen bestemt vi oss til å kjøre på Odderøya; vi skulle jo bare se på utsikten. Før jeg visste ordet av det klatret vi rundt på steinene for å komme oss høyere opp, og jeg i høye hæler. Jeg tenkte vel ikke at vi skulle ut å gå i den formen jeg var i, for ja, jeg er enda syk. 

Til tross for formen og de høye hælene var det utrolig kult og helt nydelig mens solen gikk ned bak byen. Jeg er veldig glad for at jeg har jakke liggende i bilen, jeg vet aldri når jeg får bruk for den, men når jeg gjør – så har jeg den! Genialt, og i går kveld var en av de kveldene. Jeg vil jo ikke bli syk igjen. Vi skal tilbake dit når det er lysere, jeg er frisk og har på meg andre sko, heh! 


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg