Favoritt serier akkurat nå!

Gossip Girl – Jeg har kun sett Gossip Girl på tv noen få ganger, noen episoder litt her og der. Nå har jeg gått fullt inn og begynt fra begynnelsen. Sesong 1 er fullført og tror jeg er på sesong 2 eller 3 nå! Wooohooo♥ Bilde; HER

Vendela + Petter – for et program! Det er veldig komisk, og hvem skulle trodd at de to skulle falle for hverandre? Jeg digger serien da, for den er jo litt morsom, haha! Bilde; HER. 

Skal Vi Danse – Helt siden jeg var liten har jeg elsket dette programmet, men så dabbet det av og jeg orket ikke følge med på det. Nå som jeg så at både Grunde, Cengiz al (Skam-Yousef), Ida og egentlig Anna Rasmussen, men det ble Marna i stedet og det gjør meg heller ingenting, så måtte jeg bare følge med. Jeg angrer ikke ett sekund på det, nå må jeg få med meg hver danse-lørdag! Bilde; HER.

Bloggerne – Jeg digger rett og slett bloggerne, og jeg kan faktisk ikke vente til mandag med å se en helt ny sesong med favoritt serien min! Denne høsten foran tv-skjermen blir jo helt fenomenal! Bilde; HER.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg