Velkommen til sørlandet mamma!

Nå er mamma faktisk kommet seg en tur ned til sørlandet, og dette har jeg gledet meg til ganske så lenge. Jeg har ikke sett mamma på over 2 måneder, og det var helt fantastisk å se henne igjen. Jeg hentet henne på toget i Sandefjord i går, og når jeg så henne måtte jeg bare løpe etter henne for å gi henne en veldig lang klem. Den følelsen var helt ubeskrivelig.

Vi spiste utrolig god middag hos Therese før vi kjørte hjem til Kristiansand, og jeg tror mamma var veldig sliten etter reisen. Vi la oss på sofaen i pysjen og så på min favorittfilm som tilfeldigvis gikk på TV2Livsstil: “Letters To Juliet”! Både jeg og mamma er romantikere, så denne filmen passet jo midt i blinken. 

Hun skal nå være her i to dager før hun reiser tilbake til Finnmark. Jeg har gledet meg veldig lenge til å vise henne hvor vi holder til og vise henne alt vi har opplevd disse månedene. Vi skal snart ta oss en tur til byen for å se og gjøre litt småting♥

4 kommentarer

Siste innlegg