Hele kvelden i tlfen

Nå sitter jeg her i mørket med telys rundt i hele leiligheten og lav musikk på som roer sjelen min. Det er egentlig litt herlige å bare sitte her for seg selv, men ensomheten er virkelig til å føle på. Det er litt deilig på en måte, mens på en annen måte er det helt grusomt. Man må jo bare nyte det da, på best mulig måte. 

Jeg er egentlig på tur i seng, for jeg har ikke fått sovet så veldig mye de siste dagene. I går måtte jeg stå opp 05.30 for å kjøre mamma på flyplassen og i morges fikk jeg faktisk ikke sove lengre enn til 07.30.. Det er ganske heftig da jeg ikke fikk sove før rundt elleve/halv tolv i går kveld. Håper på det beste i natt♥ Men har selvfølgelig ingen forventninger – vet jo hvordan det pleier å være når Daniel er bortreist.. 

I kveld har jeg sittet noen timer i telefonen, for å oppdatere meg litt på fronten hjemme. Først satt jeg i telefonen med mamma og lillebror i én time og ti minutter da lillebror hadde utrolig mye å fortelle meg♥, før jeg satt over til pappa som jeg pratet med i rundt én time og ett kvarter – ganske så lenge siden vi har snakket og det var godt å bare ha en god lang samtale med han, og til slutt kjæresten i en halv time (han måtte sove, så derfor ikke så lenge). Jeg føler jeg har fått pratet ut. Disse telefonsamtalene lettet hjertet mitt litt og jeg føler meg mye lettere til sinns nå. Det er utrolig hva noen telefonsamtaler kan gjøre med en. 

Jeg skal nå legge meg med et smil om munnen og se fram til en ny dag i morgen♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg