Oppdatering på treningsfronten!

For litt siden fortalte jeg dere at jeg har blitt medlem av et treningsstudio her i Kristiansand, og nå tenkte jeg å oppdatere dere litt på den fronten. Siden det er det første treningsstudioet jeg er medlem av, har det vært litt av en opplevelse å lære seg med alle apparatene og Daniel har vært den heldige til å gjøre den jobben. Han har vært veldig flink med å pushe og presse meg til det yttereste, samtidig så har det vært utrolig artig å lære. 

Vi har trent annen hver dag nå til å begynne med, for restitusjon er viktig og siden vi ikke er så super godt trente. Når jeg mente trening annen hver dag, så mente jeg på studio, for dagene i mellom har vi gått noen turer når været har vært ok. Treningen går bra, og jeg syntes enda det er super gøy å drive med trening. Her om dagen dro jeg faktisk å trente klokken kvart over seks på morgningen – det var etter at jeg hadde kjørt mamma på flyplassen. Det var sykt deilig, og det overrasket meg hvor mange som egentlig er å trener så tidlig. Det kom jo bare flere og flere. 

Selv om Daniel nå er borte, betyr ikke det at jeg har treningspause – jeg har vært på trening noen ganger allerede. Men jeg må si at det er ikke like gøy som når det er oss to. Jeg får selvfølgelig gjort ting jeg vil trene på, som for eksempel rumpe og mage (typisk jenter..) 

Det går med andre ord veldig bra på treningsfronten 😉 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg