Første eksamen gjennomført!

Herregud for en dag det har vært i dag! Jeg har gjennomført min alle første eksamen på høgskolen, og første eksamen denne høsten. Jeg er sykt stolt over meg selv, fordi jeg følte det gikk litt bedre enn forventet og jeg er sykt spent på resultatet som kommer i slutten av oktober. Jeg var veldig nervøs før vi ble satt i gang og fikk oppgaven, for jeg hadde null peiling på hvordan en eksamen foregår på høgskolen, nå er jeg altså blitt en erfaring rikere, igjen. Denne eksamen var veldig merkelig, og langt ifra det jeg er vandt til – men jeg likte det. Oppgavene i seg selv var ikke så veldig vanskelig, og det er jeg veldig glad for. 

Nå er jeg endelig ferdig med det første emne mitt, og jeg vet at da er det et skritt nærmere jul og til jeg kan reise hjem til Finnmark. Det emne vi begynner på i neste uke er også et utrolig spennende emne, så jeg gleder meg til å begynne på det. Vi skal blant annet i en rettsak, og offentlig møte av et slag. Dette kan bli utrolig gøy! 

Nå skal vi bare spise bittelitt mat før vi setter nesen tilbake til Sandefjord. Skal bli deilig å slippe å tenke på mer skole i hele fire dager!♥ 

8 kommentarer

Siste innlegg