Dagen min i klokkeslett

Nå skal dere få et lite innblikk i min dag! Denne måten har jeg aldri blogget på før, men tenkte å prøve dette også. Hva mener dere om dette? 

07.05: Stå opp. Går på badet og begynte å fikse håret, samt sminken. Gidder ikke ta på klær enda, så går rundt i morgenkåpa. 

07.24: På tide med frokost! Denne morgenen spiste jeg to knekkebrød med smør og hvitost, samt “God Morgen Norge” på tv2 😉 

08.18: Hive på klær og ut døren. Knapt tid nok til å børste håret før vi løp ut døren.  

08.43: Møte de andre på Kristiansand Tinghus. Ankommer tinghuset og krysser av på listen at jeg er til stede. Nå er det bare å vente at rettssaken skal begynne. Her får vi også beskjed at undervisningen i morgen utgår, dette betyr ingen skole på meg i morgen! 

09.00: Rettssaken begynner. Det var helt merkelig å komme i den settingen. Jeg brukte litt lengre tid på å omstille meg, og komme inn i den situasjonen. Så mye av begynnelsen misset jeg litt, for det var en helt uvant situasjon for meg. Når vi kom litt mer inn i det, gikk det mye bedre og jeg klarte å holde fokus. 

10.02: Sende meldingen til Daniel. Jeg måtte sende melding til Daniel så han kunne komme å hente meg. Egentlig skulle vi ikke være ferdig før 12, men vi var ferdig veldig mye tidligere. 

10.35: Gjøre oss klar. Begynne å pakke kofferten klar, pakke med oss lille Neo og gjøre leiligheta klar, samt pakke alt i bilen. 

12.13: Hente posten. Løpe innom Coop Extra for å se om det var kommet noe post, kun en regning til Daniel 😉 

12.27: Maaat! Løpe inn på Subway å hente oss litt mat, mm! 

Ca. 12.43: Sette kursen mot Sandefjord. Ca. to timer i bil hele veien til Sandefjord! Jeg elsker å ha fridager og langhelg♥ Fikk skrevet litt på arbeidskravet som skal inn på fredag også under turen. 

14.53: Overraske! Vi skulle egentlig ikke komme hit før i morgen, men siden jeg ikke har skole i morgen likevel så tenkte vi å overraske med en dag tidligere♥

15.05: Bygge kjøkken. Siden vi har Ikea der vi bor, og Therese ikke har det, så har vi kjøpt gave til Julie for dem – og det var et lekekjøkken! Det måtte jo selvfølgelig Daniel montere, men det gjorde han jo med glede 😉 Mens han gjorde det, fikset jeg buret til Neo. 

16.08: Kjøre å kjøpe pizza. Vi dro en tur på Domino’s for å få oss litt mat. Therese ba oss gjøre det. Herregud, så mye kø det er ute på disse tider! 

16.56: Spise pizza. Det var en utrolig god pizza da, med pepperoni, biff, skinke og mozzarellaost. Mmmm! 

17.38: Bestille bilder. Nå har vi endelig fått bestilt de bildene som vi tok sist vi var her. Nå skal de opp på veggen! 

18.50: Publisere blogginnlegget. Nå har jeg holdt på med dette innlegget og det skal publiseres. 

Resten av kvelden får dere være uviten, men jeg skal hvertfall dra å kjøpe is og i kveld skal jeg dusje før vi går å sover. Vi må forresten sette sengetøy på senga, så vi kan sove der 😉  

// Pssst! Minner om spørsmålsrunden som foregår nå! Vil du stille spørsmål i dette innlegget? Merk SR♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg