Fredag betyr helg!

Torsdag. Helgen begynte å nærme seg, og vi hadde egentlig ingen planer. Daniel kom med forslag om å dra til Oslo på motorshow, jeg sa selvfølgelig ja til det. Det er jo bedre enn å sitte hjemme en hel helg, det kan man gjøre mye av ellers. Jeg begynte å planlegge i hodet mitt, men neida. 

Klokken er rundt halv fire. Telefonen til Daniel ringer, og jeg skjønner det nesten med engang. Vi hadde latt vær å planlegge noe heftig, helt til torsdag, i mistanke om at Daniel måtte reise ut. Han måtte selvfølgelig det, haha! På veldig kort varsel var det bare for han å begynne å pakke, og forberede seg mot jobben han skal gjøre. Heldigvis reiste han ikke ut før i dag, én siste natt med han er alt jeg trenger når han skal reise så plutselig. 

Så etter å fått den beskjeden, og styrt litt hjemme, planla vi å spise en skikkelig middag ute. Vi dro på Egon på Sørlandssenteret. Daniel bestilte biff, mens jeg bestilte biffsnadder. Vi tenkte at når vi først skulle ut å spise (noe vi nesten aldri gjør), så kan vi i det minste bestille det vi virkelig har lyst på. Det var en veldig vellykket middag♥

Nå er han reist. Jeg og Neo sitter igjen. Det er litt tomt nu ja, men som alltid skal nu vi klare oss helt fint. Det ble ikke helt den helgen vi planla, men jeg skal hvert fall prøve å gjøre det beste ut av det. Ha en fantastisk helg alle sammen!♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg