Når jeg er rundt deg..

Når jeg er rundt deg føler jeg meg trygg. Når jeg er rundt deg føler jeg meg lykkelig og glad. Når jeg er rundt deg føler jeg noen som ser meg, noen som bryr seg og tar vare på meg. Jeg føler meg trygg med armene dine rundt meg, som vil meg alt godt. Armene som passer på meg og hjertet som gir meg ro. Fingrene som stryker over ryggen. Passer på at jeg har det bra og gjør alt for at jeg skal ha det bra. De myke øynene, det fine smilet og leppene som kysser pannen min når jeg virkelig trenger det. Klemmene som hjelper meg gjennom dagen. Nærheten som betyr så utrolig mye for meg. Du sier ikke mange ord, men handlingene dine snakker for en hel bok. 

Jeg har aldri opplevd lignende. 

Men når jeg ikke er rundt deg. Føler meg utrygg og redd. Jeg får ikke sove. Alle lyder skremmer meg. Hodet mitt får ikke fred. Hvor er de trygge armene? Hvor er hjertet som roer meg ned? Hvor er du? Jeg får virkelig ikke sove. Jeg er urolig. Snur og vender meg. Ser ut i det mørke rommet, og lytter til alle lydene. Bekymringene tar meg, spiser meg opp. Hver kveld, når du ikke er her. Hva om/hvis-tanker kan plage meg til jeg klarer å flytte tankene over på noe annet, på deg.

Jeg hater å være uten deg. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg