Er jeg i rute?

Etter at jeg fikk oppgavene i går ble jeg litt overveldet. Jeg skjønte oppgavene klart og tydelig, men hvordan skulle jeg angripe de? Det var nesten et lite sjokk når hele eksamen plutselig var i gang, og slik pleier det å være hver gang jeg har slike prøver. Jeg bruker litt tid på å samle meg, og når jeg har klart det – så svarer jeg så godt jeg kan. I går brukte jeg rundt en halv time på å samle meg, før jeg i det hele tatt klarte å begynne på noen av oppgavene. Men etter det, så gikk det faktisk framover. 

Jeg har satt meg mål for disse dagene, små mål eller små frister. Til i dag måtte jeg være ferdig med den ene av de korte oppgavene, og det klarte jeg. Til i morgen må jeg være begynt på den store oppgaven og kommet godt i gang med den, i tillegg til å gjort ferdig den andre korte oppgaven. I morgen sier det jo seg selv, da innleveringsfristen er til i morgen kl. 14. Da må også den store oppgaven være ferdig til kl. 14 og egentlig hele besvarelsen min. 

Hittil føler jeg at jeg er i veldig god rute, føler enda litt på panikken likevel. Jeg mangler 500 ord for å oppnå kravet til oppgavene, og det blir siste innspurt i morgen. Jeg har lagt en plan på hva jeg skal skrive på i morgen, så jeg er sikker på at jeg kommer i mål. Jeg gir meg ikke før jeg har stålkontroll på at jeg klarer det innen i morgen, hvis ikke får jeg ikke sove. Jeg har sittet helt siden halv ti i morges til klokken bikket seks i kveld – med innlagte pauser selvfølgelig. Så ja, jeg vil si at jeg er i rute. 

Jeg er veldig glad for at jeg er alene hjemme nå, for det er så mange stunder jeg har sittet og bare hatt lyst å gjøre noe annet. Men siden det ikke er så mye annet å finne på, eller noe som har fristet, har jeg klart å holde meg til oppgaven. Her må jeg bare holde fokus! 😀 Nå er jeg dritt lei av å skrive, så jeg setter strek for i kveld så hodet mitt kan hvile. Good night everyone!♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg