Vi har henta «ny» bil!

Sjokk? Nei. Det er jo også slik at sist Daniel hentet en bil nummer to, var det en rød Toyota Corolla. Da av den gamle typen, de du ser overalt – som regel fra slutten av 90-tallet. Å nå har han gjort det igjen – en rød Toyota Corolla i rød fra 1996.. Jeg vet ikke om dette er en tilfeldighet, men bilen var hvertfall fin (til å være en corolla da ;)). Denne skal han i følge han selv, ha en god stund – og denne gangen tror jeg faktisk på han! Men man vet jo aldri med han da.


// Bilde er hentet fra annonsen, da det ikke var gunstig å ta eget i mørket og regnet.

Vi er nå i Sandefjord, da jeg ikke har skoledager før på mandag. Studiedager har jeg fullt av denne måneden uansett – det er rart å gå fra å ha skole hver eneste dag, hver eneste uke, til kun to skoledager i uken helt fra til juleferien. Merkeligste jeg har vært borti. Uansett, så kom vi hit i går og jeg fikk skikkelig julefølelse på vei hit da det var snø på trærne. Gleder meg skikkelig til jul!

I dag har vi vært en tur på kafé med Therese, og jeg har fått lest litt på pensum, samt begynt å forberede meg til mandagens forelesning. Den skal visst være skikkelig tøff og mye teori, i følge lærerne.. de skulle visst hvordan videregående var.

Ha en fantastisk helg alle sammen! (Det er hvertfall snart helg)♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg