Det var en stormfull aften..

For et vær det er her i kveld! Det begynte litt tidligere denne dag, men det har blitt verre og verre utover ettermiddagen. Det er egentlig skikkelig koselig med en liten storm. Høre at vinden røsker i huset. Jeg får litt ekstra julestemning, tenker på “the julekalender” med replikken som står i tittelen over. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg får julestemning, men sånn er det nu bare. Det er ekstra koselig å sitte inne foran tven når det stormer som verst ute – du er hvert fall ikke ute! Nå skal jeg virkelig bare kose meg videre i dette været, det er kanskje på tide å lage en kopp med kakao og krem? (har ikke krem da..)♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg