Uke 51 – uken som gikk..

Ukens sang: TRXD, Emilie Adams – Our City (Acoustic). 

Ukens middag: Jeg er ingen fan av julemat, men ukens mest hyggelige middag var julemiddagen på julaften. Men ukens middag, med tanke på maten, må være middagen på lillejulaften med faren til Daniel og gjengen – grillet biff!♥

Ukens cravings: Sjokolade! Det er helt sykt hvor sjokoladesugen man blir under mensenperioden. Fysøren altså! 

Ukens humør: Humøret denne uken har vært litt blandet, men stort sett har jeg hatt et veldig godt humør. Det er jo ikke å komme utenom litt dårlig humør når jeg har mensen, så sånn blir det nu. 

Ukens nedtur: Det var at batteriet til scooteren min var helt dødt.. Det var så kjipt, men pappa reddet selvfølgelig det! For han hadde nemlig ikke kjøpt julegave til meg enda, og da ble det julegaven min denne julen. Det er jo like greit å få noe man trenger, enn noe man egentlig ikke trenger. Derfor får jeg stort sett praktiske gaver av pappa, som ting jeg trenger til bilen eller scooteren. 

Ukens høydepunkt: Julaften! Jeg elsker julaften. Alt som skjer på julaften får det til å krible i magen og jeg er i supert humør hele dagen. Det er en helt fantastisk følelse, og alt man gjør på julaften er stort sett ilag med sine kjære♥ Det er det beste med hele julaften. 

Ukens favorittbilde: 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg