Nytt semester, nytt emne!

Nå som skolen er begynt igjen, kjenner jeg virkelig at høsten har vært litt slapp. Vi er nå over på journalistikk II, og her er det virkelig mye som skal tas tak i. Allerede første skoledag tok vi tak i det som er en del av den avsluttende vurderingen i dette emnet, og det er en bilde- og videomappe som er på en blogg. Vi bruker ikke blogg.no via skolen, men derimot wordpress og det har jeg bare hørt om – ikke undersøkt det noe særlig. Det er litt vilt at vi allerede nå har begynt på en del av “eksamen” vår, for det er jo det jeg føler det er. Vår “eksamen” i dette emnet er en innlevering, som vi jobber med gjennom hele perioden, for innleveringen knyttes opp mot det vi faktisk gjør i denne perioden, som bilde- og videomappen. Tre dager denne perioden skal vi også besøke en mediebedrift og observere hvordan de jobber, også skal vi skrive et refleksjonsnotat til det som er den andre delen av “eksamen”. Så vi jobber jo egentlig hele veien med den avsluttende vurderingen – litt kult. 

Disse dagene har jeg syntes har vært litt tung, for jeg er enda litt preget av den lange kjøreturen vår. Har ikke kommet meg helt etter den, nei. Derfor blir det senga på meg nå, for jeg holder faktisk på å sovne her jeg sitter. Selv om klokken bare så vidt er passert ti denne kvelden. Det er heldigvis siste skoledag i morgen før helg, og jeg ser virkelig fram til den helgen altså. Drømmer tilbake på å kunne sove litt lengre enn bare 07..! 

Håper alle dere har en utrolig koselig kveld!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg