Ut med noe gammelt, inn med noe nytt!

Nå er det snart én uke siden vi startet praksisen, og jeg må si vi har jobbet hardt for å holde nettsiden vår oppdatert. I dag fikk endelig jeg og Maren publisert saken som vi har holdt på med siden fredag, og det var så deilig å endelig være ferdig med den! Den er endelig ute på det store nettet. Men endelig ute av mitt hodet og verden. Det har vært utrolig gøy å jobbe med den, og se hvordan den formet seg – og jeg er litt stolt selv. I morgen er vi over på en annen redaksjon, nemlig nyheter og da skal det vist gå veldig fort. Gruer meg litt til det altså.. 

I dag solgte vi også sofaen vår som har stått i leiligheten. Det ble ganske tomt når den dro, og det var en veldig god sofa egentlig – håper virkelig andre for nytte av den! Men, vi hadde veldig lyst på en ny sofa som passet bedre inn. Vi har siktet til en spesiell sofa i rundt én måned nå, og idag dro vi for å hente den. Det å ha Ikea så nært er virkelig kjekt. Daniel har montert den nå i kveld, og jeg må si jeg ble temmelig fornøyd! I tillegg så er det faktisk en sovesofa, så når vi får gjester har de faktisk en plass å sove. Jeg syntes det ble veldig koselig og jeg digger den! Fargen er grå, da bildene lyver litt i dette lyset. 

Men.. gangen så ikke like koselig ut da: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg