Det nærmer seg slutten

Nå er jeg over på det siste skiftet i denne praksisperioden, og jeg kjenner at jeg gleder meg litt til det er over. Det har vært utrolig gøy å jobbe med forskjellige prosjekter og saker, men jeg ser fram til å bli ferdig for denne gang. Jeg er så sliten og føler meg uopplagt nå den siste tiden, for det har virkelig tært på. Store deler av gårsdagen klarte jeg ikke gjøre noe, men bare ligge i en sofa og prøvde å holde øynene åpne. Jeg hater virkelig når det blir slik, å ikke jobbe med det jeg skal jobbe med – men jeg og partneren min fikk avtalt dagens intervju og innspilling til tv-reportasjen i går, så teknisk sett fikk vi gjort noe hvert fall.

Etter endt praksis er det rett i en annen type praksis – observasjonspraksis. Jeg skal fortelle dere litt nærmere hva det er når vi kommer så langt, også får dere sikkert litt oppdateringer derfra. Jeg kan først ta det rolig når emnet er ferdig, for å si det sånn! 

Men før vi går i gang med den siste uken av praksisen, så er det faktisk snart helg! Gud, jeg trenger det virkelig nå. Vi skal ta oss en liten tur til Sandefjord denne helgen for å tilbringe litt tid sammen med familien♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg