Jeg er i gang!

Hey og ho! Akkurat nå sitter jeg på skolen og jobber med innleveringen som skal leveres på torsdag. Det heter avsluttende vurdering på våre sider, men jeg velger å kalle det eksamen, siden det er nesten det samme. Det er mye som skal skrives, og egentlig føler jeg ikke det er en oppgave engang. Det føles så rart å ikke koble alt opp mot pensum, men heller bare svare på spørsmål om redaksjonen jeg var i og saken jeg skrev i praksisen. Det føles helt uferdig og ikke bra ut, selv om det bare er et refleksjonsnotat. Det er jo en eksamen, det skal jo være verre enn det..! 

Jeg er i det minste i gang, og kommer til å bli ferdig til tiden – det skal jeg sørge for! Det er ikke et alternativ å ikke bli ferdig, så det gjør jeg nok. Da vet dere hvorfor jeg ikke blogger, om jeg ikke gjør det. 

8 kommentarer

Siste innlegg