Det er som å være hjemme!

I morges når vi sto opp var det sol, kaldt og litt vind. Slik er ikke været nå, for å si det slik. Nå snør det, blåser litt kuling og er kaldt. Det er som å være hjemme igjen. Jeg har til og med fått en skavl utenfor døren, det er helt sykt. Den var kanskje ikke så stor, men den er der og her nede er jeg ikke vandt til det – trodde ikke man kunne få sånt her nede engang. Nå har jeg faktisk opplevd typisk “Lakselv vær” i Kristiansand, og det imponerer meg. 

Nå skal jeg snart gå å lage litt middag, for jeg begynner å bli ganske så sulten. Så skal jeg prøve å skrive litt til på oppgaven min, før jeg gir meg for i dag. Ha en flott kveld videre!♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg