Dette er mitt favorittbilde


Life isn’t about waitin for the storm to pass.. it’s about learning to dance in the rain 

Grunnen til at dette er favorittbilde mitt er at jeg tok det i en veldig mørk periode av livet mitt. Denne dagen regnet det ute, men det var varmt, så da bestemte jeg meg for å gjøre noe litt utenom det vanlige. Kameraet mitt sto under tak, mens jeg sto ute i regnet. Det var både deilig, og bildene ble utrolig bra syntes jeg. Denne bildeserien representerer den tiden i livet som var utfordrende for meg, og det er et viktig minne for meg. Jeg har vært så langt nede, men det gir meg motivasjon til å bare fortsette oppover. Det hjelper meg også når jeg kommer i et litt dårlig periode, for jeg har klart å komme meg så langt i forhold til hvor jeg har vært, da klarer jeg dette også. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg