Forventet ikke dette i april

April måned og gradestokken er over seks grader flere dager på rad. Vet dere hvor stort det er for en liten finnmarking som meg?? I april er vi enda på minussiden og har masse snø der oppe i nord. Her nede er snøen forsvunnet og langt over på plussiden. Oppe i nord er det enda en måned igjen med vinterdekk, mens her nede kan vi skifte til sommerdekk allerede nå. Dette er det snåleste jeg har vært borti, og jeg vet at søringene klager over hvor lang vinteren har vært og at den har vært ekstra lang i år. For meg har dette vært en «normal» vinter, hvis man ikke tenker på all den sørpa.

I dag er det strålende sol og elleve grader ute! Dette måtte selvfølgelig nytes, så vi tok turen til byen og jeg kjøpte årets første is. Det var faktisk så varmt at jeg trengte noe å kjøle meg ned på. Vi ble sittende å bare nyte solen, til det ble så varmt at vi ikke klarte å sitte der mer.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg