Husker når denne var stor

Reklame | Apple

Nå har jeg hatt iPhone 7 Plus noen måneder, og jeg elsker den telefonen. Det ble en 7’er, selv om 8’eren er ute på markedet, men som student har man ikke verdens beste råd, samt 7 og 8 er ganske så lik. Jeg fikk for alvor lyst på en Plus telefon i jul, og jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg forelsket meg bare i størrelsen. Jeg synes den vanlige størrelsen plutselig ble for liten, og jeg ville oppgradere fra min 6s. 

Jeg vurderte veldig fram og tilbake, for når jeg så på den i butikkene synes jeg den var alt for stor, og hvordan skulle jeg klare å holde den? Jeg hadde likevel sykt lyst på en slik, så i slutten av januar tok jeg en tur innom Power her i Kristiansand og kom ut med en iPhone 7 Plus! 
I ettertid tenker jeg ofte at jeg kommer aldri til å klare å gå tilbake til den “vanlige” størrelsen igjen, fordi jeg synes de er så små. Jeg elsker størrelsen på Plusen, og synes nesten den begynner å bli liten nå. Bortsett når jeg bare skal skrive med en hånd, og da er jeg helt avhengig av en popsocket. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten en popsocket! Det er jo så ufattelig genialt, og spesielt når du har en litt større telefon.
Jeg har kjøpt meg flere popsockets og har nesten en på alle dekslene mine, men ikke alle da jeg kunne variere mellom å bruke pops eller ikke. 

Annet jeg synes er veldig bra med telefonen er kameraet. Det ser veldig bra ut, og tar utrolig gode bilder! Som blogger er man avhengig av å få gode bilder ute på farten, og når man har en telefon som tar veldig bra bilder er det ikke alltid man trenger å dra rundt på et stort kamera. Jeg er veldig fornøyd! 
En ulempe er at det er ikke så veldig lett å finne fine deksler til Plus, for de lager flest til de vanlige størrelsene og mindre til Plus. Så det er litt kjipt da. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg