Uke 15 – uken som gikk..

Ukens sang: Timeflies, SHY Martin – Raincoat.

Ukens middag: Pizza denne uken var en klassiker.

Ukens cravings: Vann! Jeg er så avhengig av vann, og det er jo så godt. Vann smaker kanskje ingenting, men likevel.

Ukens humør: Denne uken har humøret vært litt blandet, men det har stort sett vært utrolig bra må jeg innrømme. Under mensen blir jeg bestandig i dårlig humør, men denne uken har jeg virkelig vært heldig.

Ukens nedtur: Det kan da ikke være noe annet mensen. Jeg har hatt en såppass bra uke faktisk, og har ingenting å trekke på!

Ukens høydepunkt: Det var å endelig komme tilbake til Finnmark, selv om det bare er litt over én uke siden sist vi var her. Men ingenting slår det å komme hjem igjen, uansett når du sist var der.

Ukens favorittbilde:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg