Det var litt tidlig

God morgen! I dag var jeg virkelig tidlig ute av sengen, klokken 05.17 gikk jeg inn på badet for å gjøre meg klar. Flyet mitt til Tromsø gikk 06.30, og det var litt vel tidlig. For nå som jeg kom meg fram til Tromsø, må jeg vente her i tre timer før det neste flyet går. Det gjør egentlig ingenting med litt venting, for det kan jeg bruke på å lese til eksamen som er i morgen. Likevel er jeg ikke framme i Sandefjord før klokken 16 i ettermiddag, og da står tre timers kjøring på planen for å komme meg helt til Kristiansand.

Det blir en veldig lang dag. 

Jeg kjenner på hele meg at jeg ikke ville reise. Jeg blir irritert bare jeg tenker på det at jeg må til Sør-Norge allerede i dag. Sint og lei meg. Jeg kan trives så mye jeg vil der nede, men det endrer ikke det faktum at Finnmark er mitt hjem. Jeg er finnmarking tvers igjennom, og det er det ingen tvil om. Nå er det bare å se frem til sommerferien!♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg