Uke 17 – uken som gikk..

Ukens sang: NOTD feat. Bea Miller – I Wanna Know.

Ukens middag: Jeg og Maren spiste Domino’s pizza på mandag😍 åsså spiste vi sammen med Kamilla på onsdag – Spaghetti á la Capri! Begge middagene var utrolig koselig❤

Ukens cravings: Brus! Jeg har egentlig aldri likt brus noe særlig, men denne uken har jeg faktisk fått litt smaken på det. Så lenge det ikke er mer enn ett eller to små glass, hah!

Ukens humør: Denne uken har humøret faktisk vært bra, med noen stunder der jeg bare har hatt lyst å gi opp alt. Men det har alle, og det er med de tankene man kan finne motivasjonen til å kjempe videre.

Ukens nedtur: Bremsecaliperen på venstre side tok kveld på torsdag.. Det var forutsett, så jeg kjøpte den delen før påske da den allerede da var begynt å bli dårlig. Begynner å bli sånn veldig passelig lei den salten nu.. hvordan klarer dere bo her?!

Ukens høydepunkt: Det å komme seg en liten tur til Sandefjord denne helgen og få tilbringt tid med gjengen her!❤ På lørdag var vi også en tur i Strømstad, vi var faktisk borte ti timer, jeg var helt utslitt når vi kom hjem igjen. Ble tidlig seng på meg for å si det sånn.

Dagen i dag: I dag skal jeg bare chille med den gjengen her i Sandefjord, før jeg må starte hjemover til Kristiansand.

Ukens favorittbilde:

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg