Jeg pakker uten å vite!

I dag er det en litt rar dag. Jeg pakker kofferten min og gjør meg klar for å reise i morgen tidlig, uten at jeg vet hvor vi skal. Daniel bestilte billetter forrige helg, men han forteller meg ikke hvor. Jeg vet ikke hvor vi skal reise denne torsdagen. Det eneste jeg vet er når vi reiser, ikke når vi lander, ikke hvor vi lander, ikke hvor mange fly vi skal ta, ingenting. Det blir spennende å se hvor vi reiser i morgen, når jeg ikke vet hvor vi ender. 
Jeg har fri både i morgen og fredag, etter det er det helg, så det passer jo egentlig ganske bra å reise litt ut av byen nå. Føler virkelig jeg trenger å komme meg litt bort fra alt presset og stresset jeg føler. En liten mini ferie♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg