Nesten som syden

For et vær det er her nede! Det er jo helt nydelig. Det føles veldig som at jeg oppholder meg i syden for øyeblikket. Fuglene kvitrer utenfor, gresset og trærne er blitt grønne, solen skinner på en blå skyfri himmel og temperaturen er oppe i over 20°C. Det er varmt å bevege seg ute, og sommerkjolen er for lengst dratt fram, mens vintergenserne er gjemt bakerst i klesskapet.

Selv om været er nydelig, så er det minimalt med tiden jeg får brukt ute. Jeg må sitte innendørs å jobbe med sakene mine, for praksisen er i full gang. Det er heldigvis den siste uka med praksis, så det er heldigvis snart over! Jeg kjenner virkelig at jeg trenger at det går mot slutten, for jeg er faktisk helt utslitt og stresser alt for mye. Heldigvis snart sommerferie!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg