17. mai photos!






Wow! For noen bilder. Jeg må virkelig takke min fantastisk flinke kjærest Daniel som orket å ta noen utrolig bra bilder i kveld. Jeg skal ærlig innrømme at jeg bare har tatt kofta på meg for bildenes skyld i kveld.
I år har vi ikke feiret 17.mai på den tradisjonelle måten, som jeg er vandt til, for vi har faktisk bare ligget inne og sett på serie. Det å ta på seg en kofte når det er nesten 20 varme grader ute og folk overalt, har ikke fristet meg denne dagen. Det går fint i Lakselv, for der er det ikke stappfullt overalt, det er mulig å bevege seg og temperaturen er mye mer kofte vennlig. Men uansett, håper alle har hatt en strålende 17.mai feiring!♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg