Barnefilmer fra jeg var liten

Her får dere ca. + 12 filmer jeg så når jeg var liten, og med + mener jeg at jeg ikke klarer å telle alle barbie og prinsesse filmene. Filmhyllen min var full når jeg var liten skal jeg si dere, hah! Det er nok mange flere filmer enn de som er nevnt under her som alle Ole Brumm filmene, pippi og Istid filmene – men disse tok jeg med. Kanskje dere har noen filmer dere husker kjempe godt? Nevn dem i kommentarfeltet da vel!♥


Bilde: Plejmo


Bilde: platekompaniet


Bilde: Plejmo


Bilde: Cdon


Bilde: Filmarkivet


Bilde: Platekompaniet 

Alle barbie filmene!


Bilde: HER. 


Bilde: HER


Bilde: NRK P3


Bilde: platekompaniet


Bilde: Cdon

Disney prinsessene og historiene deres!


Bilde: platekompaniet

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg