Dagen min i klokkeslett

31. juli

07:30 Alarmen ringer og vekker meg. Jeg blir liggende i sengen halv våken. 

07:35 Den andre alarmen min ringer. Jeg går gjennom snaps og blar litt på Facebook.

07:47 Gidder endelig å stå opp, kler på meg, går på badet og steller meg litt. 

07:56 Setter meg i arbeidsbilen og kjører til flyplassen. 

08:06 Henter de to pakkene som ligger der, og kjører én av de til mottakeren. 

08:34 Kommer hjem igjen, røsker av meg klærne og legger meg i sengen igjen. Sovner. 

10:30 Den tredje alarmen min ringer. Jeg blir liggende litt å bla gjennom Instagram. 

10:38 Står opp, går på badet og tar et skikkelig morgenstell. Setter opp håret og sminker meg, før jeg går for å spise frokost. 

11:04 Setter meg i bilen å kjører ut med pakke nummer to til mottakeren, før jeg kjører ned på flyplassen for å ta imot dagens aviser. 

11:37 Kjører rundt i butikkene med dagens aviser. 

12:24 Drar ned på flyplassen igjen for å hente en koffert. Turen går ut til Landersfjord til kunden som skal ha denne. 

15:17 Kommet meg hjem igjen. Legger meg i sengen, får blogget og skrevet i almanakken min. 

16:13 Daniel kommer hjem, og vi drar en tur på Midt-Finnmark Motor der lillebror skal hente noen deler. 

16:43 Vi drar å bader. Det er fryktelig varmt og ufattelig deilig å plaske litt. 

17:14 Vi kommer tilbake fra den lille badeturen vår. 

17:53 Middagstid!♥

18:26 Daniel går i garasjen for å lakke ferdig bilen min. Den har stått der inne over én uke nu, i vente på mer klarlakk, så skal gledes til den er ferdig! 

19:04 Slipper ut lille Neo fra buret så han får fly litt. 

19:36 Jobbe på litt blogginnlegg. 

20:47 Dra på Bistorien å kjøpe is, før vi kjørte en liten tur i Teslaen. 

21:57 Lillebror og kjæresten dro for å bade litt mer, mens jeg ble liggende i senga med telefonen i hånden å jobbe meg gjennom sosiale medier. 

22:26 Dem hadde kommet tilbake med en fisk, og jeg syntes så synd i den fisken så jeg gikk med den tilbake til elva. Før jeg og Daniel kjørte dukkemaskene tilbake til Benedicte. 

22:46 Jeg har ikke fått levert Caddyen enda, så når Widerøe ringer får jeg faktisk et oppdrag.. Til Karasjok. 

23:13 Starter avgårde til Karasjok med en koffert. 

00:06 Ankommer Karasjok og får levert bagasjen til kunden. 

01:21 Kommer tilbake til Lakselv, levner Caddyen på YX til neste mann og blir hentet av Daniel. Endelig kan jeg sove og har ferie!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg