Storby tur: London!


Som jeg har fortalt dere, så var jeg og Daniel i London noen dager i forrige uke. Det var veldig fint! Dette å reise på ferie til utlandet er veldig nytt for meg, selv om vi hver sommer reiste til Sverige. Dette er andre gangen jeg reiser med fly til utlandet for en ferie. Jeg har faktisk vært ganske mange nye plasser dette året og det har vært veldig spennende. 

Vi gjorde litt forskjellig i London. Vi besøkte blant annet et akvarium, og det var utrolig kult. Det var bra lagd og det var oversiktlig slik at du fikk sett alt. Vi var også innom Madame Tussauds, men faktisk så syntes jeg ikke det var like bra. Jeg tror ikke vi fikk med oss alt, og det var veldig rotete hvor du skulle/kunne gå. MEN, de voksfigurene var litt kul da – og virket veldig levende!  Vi besøkte også Emirates Air Line for å se hvordan det så ut, vi ble ikke å ta den da, men det var litt kult. 






Vi var også i to parker, den første husker jeg ikke hva het. Den var hvert fall enorm! Syns helt ærlig ikke den var så veldig fin, men det er kanskje fordi det blåste og var veldig kaldt. Den andre parken vi var i,  St james´s park, var utrolig nydelig! Den hadde også utrolig mange søte fugler (og ekorn) som var veldig tam. Det ble fort min favoritt park. 

Men mobilnettet der var helt på trynet, og shopping var noe jeg ikke investerte energi til. Der vi var, fant jeg ingen gode butikker som var verdt å undersøke nærmere enn bare fra utsiden. Turen var virkelig verdt for en litt blakkere periode fremover♥



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg