Dagen min i klokkeslett #3

28. september

06:45 alarmen ringer

06:54 kommer meg opp av senga, og går å dusjer.

07:41 ferdig dusjet og stelt, begynner med frokosten.

08:56 starter til skolen.

09:15 første forelesning starter; eksotifiseringens fristelse.

10:00 en liten pause. Hente vann og oppdatere meg på mobilen.

10:15 fortsette forelesningen.

11:00 endeeelig ferdig! Ta turen hjem og hente sakene mine.

12:05 starte mot Sandefjord for helgen.

14:18 Ankommer Sandefjord og må gjennom litt trafikkaos før jeg når meg hjem til Therese.

14:56 Jeg og Therese kjører til barnehagen for å hente Julie. Vi dro å kjøpte is og surret litt rundt.

16:27 vi kom oss endelig hjem til slutt, og fikk lagd litt middag. Roman var også kommet seg hjem fra jobb.

17:23 vi ble sittende i stolene sammen med Julie, og bare snakke om alt.

18:48 jeg tok meg en liten tur til sentrum på senteret, gikk litt rundt og kikket, mens de holdt på å legge Julie.

19:26 kom meg hjem igjen, ble sittende i sofaen med en kopp te og litt serie.

20:05 mamma ringte, og vi snakket en liten stund om alt mulig.

20:21 Roman kom opp etter å lagt Julie, så vi ble sittende å se litt av en film.

21:30 Love Island begynte! Vi ble sittende å se på det også.

22:26 feeeerdig! Rett i seng med seg altså, sov utrolig dårlig natten før. Det var vanvittig deilig å legge seg i sengen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg