Uke 39 – uken som gikk..

Ukens sang: Ramón – knock. Veldig stilig låt!

Ukens middag: var sammen med Therese, Roman og Julie på Groovy Dinner her i Sandefjord. Maten var himmelsk god og det var utrolig koselig!❤

Ukens cravings: alt som inneholdt sjokolade. Det er den tiden i måneden skjønner dere. Sjokolade er min beste venn under mensenuka!

Ukens nedtur: …❤

Ukens høydepunkt: helgen i Sandefjord har vært så bra, at det må virkelig være ukens høydepunkt!

Dagen i dag: har vi vært en liten tur på sjøen med båten, første gang for meg siden jeg var liten, før vi dro å grillet litt på tur. Det var utrolig koselig og noe som er lenge siden jeg har gjort. Nå er vi akkurat kommet hjem igjen etter å gått en tur. Resten av dagen, blir det nok bare avslapping før jeg må starte tilbake til Kristiansand.

Ukens favorittbilde:

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg