Første helgen i oktober

For en utrolig fin helg det har vært! Den begynte med litt utfordringer, med både kansellert fly, rett over tre timers søvn og en veldig trist begravelse, men den ble veldig fin til slutt. På lørdag dro jeg, lillebror og Daniel en liten tur til Alta, der vi surret litt rundt, handlet og spiste på Du Verden matbar. Cæsarsalaten der er faktisk helt fantastisk god, og jeg spiser den hver eneste gang jeg er der. Lørdagskvelden ble selvfølgelig brukt foran tv-skjermen der Skal Vi Danse rullet, sammen med mamma og Hjalmar. Kjæresten koblet ledninger i bilen i mellomtiden. Søndag ble en skikkelig chill søndag, for min del. Vi surret litt rundt, lå masse i sengen og så på serie, Daniel fikk koblet ekstralys på bilen mens jeg og lillebror var tilskuere/selskap, og vi kjørte litt rundt i bygda. En veldig rolig og fin søndag.

Jeg merker at med engang jeg kommer meg opp til Finnmark, får jeg en helt annen energi i kroppen. Jeg får overskudd og føler meg generelt veldig bra. Jeg har mine nærmeste rundt meg, og jeg stortrives. Er det rart man elsker å komme hjem? 
Nå er jeg på vei sørover igjen. Daniel reiste på jobb i morges og jeg reiste nå på formiddagen. Denne gangen var det ikke like ille å reise hjemmefra, for jeg vet det ikke er så veldig lenge til jeg skal nordover igjen. Men før den tid skal et gruppeprosjekt leveres og ting skal bli gjort.! God mandag alle

4 kommentarer

Siste innlegg