5 ting som gjør meg trist

💔1. Mine egne tanker. Jeg er veldig flink til å trykke meg selv ned, og spesielt hvis jeg har en litt dårlig periode.

💔2. Mishandling av dyr og barn. I Facebook-feeden kan det dukke opp masse rare videoer, og så snart jeg ser noe som kan se ut som mishandling av barn eller dyr, scroller jeg raskt videre. Jeg klarer ikke se på det, selv om det kanskje er “uskyldig” tulling ellerno. Jeg får så vondt i hjertet, jeg hater virkelig sånne videoer.

💔3. Regn. Humøret mitt kan synke veldig når det regner, men andre ganger syns jeg det er koselig og fint – det kan slå begge veier, alt etter som hvordan periode jeg er i.

💔4. Krangler. Jeg hater virkelig å krangle, og det gjør meg både litt redd og lei meg. Det er overhodet ikke hyggelig, men det må jo til det også, hah.

💔5. Triste filmer. Når jeg ser triste filmer, begynner jeg nesten alltid å gråte eller begynner å tenke litt mer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg