Camping i egen bygd og “sommerferie”

For en nydelig morgen det er! Jeg har nu tatt “sommerferie” fra jobben min som rørlegger, og gått over til å kjøre Varetaxien i noen uker fremover. Det er jo nesten som en liten sommerferie i seg selv, og en ganske koselig jobb egentlig. Jeg hadde allerede sagt ja til kjøre varetaxien denne sommeren, før jeg fikk tilbudet om å starte som rørlegger.

Denne helgen har jeg også hatt tidligvakt på YX, men det stoppet ikke oss fra å dra på en aldri så liten campingtur. Vi dro ikke så langt da, for jeg ville være i bygda siden jeg hadde jobb. Vi dro til en utrolig fin plass ikke så langt unna huset vårt faktisk. Brennelvneset, stedet som er best kjent for der Midnattsrocken pleier å være. Hvem sier man trenger å kjøre langt for å ha det koselig og campe? Været var dessuten sykt fint, at vi kunne jo egentlig ikke la vær. Vi måtte jo teste den nye vogna vår!
Det var så utrolig fint vær, at det fristet virkelig ikke å gå legge seg tidlig for å kunne stå opp til jobb dagen etter. Sjøen var helt stille, og solen skinte. Det var ikke kaldt, og jeg ville egentlig bare sitte ute å nyte utsikten. Men.. jobbhelg.

En ny uke er i full gang, og været er ikke noe dårligere enn denne helgen. 22 varmegrader, og sol! Heldigvis litt trekk i lufta, så forhåpentligvis blir det ikke “dødelig” varmt. God mandag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg