Det nydelige været må nytes

Fysøren, for et vær det var i går! Ikke et vindpust, og sola sto høyt på himmelen. Jeg pakket med mat, kakao, brus, godis og scooterklærne mine, før vi hentet Benedicte, og kjørte til Skoganvarre. Der pakket vi med oss reinskinn, bålpanne og ved før vi dro på scootertur. Været var så bra at både jeg og Daniel satt uten jakke, og det er slett ikke ofte jeg kan gjøre.

Jeg har egentlig en bachelor å skrive, men når jeg så været i går kastet jeg alle planer så vi kunne dra ut å nyte det gode været. Det er ikke hverdagskost at man kan legge alt til side midt i uken for å dra på tur, og da må man bare gripe sjansen når den byr seg med godt vær. Så snart jeg begynner i arbeidslivet, er jo denne muligheten borte. Det er bare å nyte studentlivet og dens goder, mens man enda kan!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg